// אתם קוראים את...

כללי

מייצרים מסעודות?

אז הגבתי בבלוג של חולדאי. תגובותיי אושרו כהלכה והכל בסדר.

מענה רשמי מהנהלת הבלוג או נציגיה לא קיבלתי.

מה שכן קיבלתי, היה מענה מ"פטריק סרוסי", ובהמשך גם מ"דורית ועקנין", שהם כנראה פעילים מאוד בבלוג של חולדאי, כי הם מגיבים שם בכל מקום, ובשניה שתגובתי אושרה בבלוג, גם צצו שם התגובות שלהם.

אני משערת בשל הצמידות בין פרסום התגובה שלי למענה שלהם, ששניהם טוקביסטים-מטעם, אשר ייתכן שמשתמשים בשמות בדויים.

מה שגורם לי לתהות לגבי הבחירה בשמות ה"עממיים" הנ"ל (בואו נגיד זאת מפורשות: מזרחיים) – האם זו סתם בחירה מקרית, או שמא יש כאן נסיון ליצור את האשליה שיש כאן תמיכה רחבה בחולדאי, גם של ה"מסעודות" ולא רק מטעם האשכנזיים בעלי ההון?

תגובות

47 תגובות לפוסט “מייצרים מסעודות?”

  1. גם לי זה עבר בראש. מעניין אם זאת עבודה של ריפרש או מטה חולדאי. מעניין גם כיצד זה ממומן.

    אגב, מעניין מה הדין בזכויות היוצרים על הכתבות שממחזרים בבלוג ההוא.

    פורסם על-ידי BoR|S ‏| 10 בספטמבר, 2008, 19:00
  2. אני תיקנתי להם שם מ"המיתו" (חס וכרפס!) ל"המיטו" (ראי אצל יהונתן). והערתי שאם היה טופס יצירת קשר או כתובת דואר אלקטרוני הייתי שולח להם בדרך זו. את התגובה שלי לא פרסמו (נכון לעכשיו) אבל תיקנו את הרשומה.

    פורסם על-ידי ערןב ‏| 10 בספטמבר, 2008, 19:08
  3. איך יש למסעודות אינטרנט בכלל, הם אמורות להיות עניות וחסרות גישה לביטוי כלשהו במרחב הציבורי. חוץ מזה, אסור להן להשתמש במילים כמו "מטרופולין", זה נוגד את הקוד הבלתי כתוב של המסעודות.

    פורסם על-ידי אפרת ‏| 10 בספטמבר, 2008, 19:47
  4. אפרת, כל המרבה במסעודות באינטרנט, הרי זה משובח. אבל זה בתנאי שהן מסעודות אמיתיות, ולא כינויים ציניים שמאחוריהם מסתתרים מגיבים בשכר.

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 10 בספטמבר, 2008, 19:59
  5. פטריק זה שם נפוץ בקרב איזו עדה בדיוק?

    פורסם על-ידי דובי קננגיסר ‏| 10 בספטמבר, 2008, 20:13
  6. אני בטוחה שאת צודקת, במיוחד לאור עדויות נוספות על מגיבים בשכר, וזה די משעשע, למען האמת. התכוונתי להגיד שפתאום שמתי לב לזה שבאמת לא ראיתי כל כך הרבה לא אשכנזים באינטרנט בכלל.

    פורסם על-ידי אפרת ‏| 10 בספטמבר, 2008, 20:15
  7. את כנראה יותר מיוחסת ממני, את התגובות שלי מסרבים לפרסם שם.

    פורסם על-ידי דניאל ‏| 10 בספטמבר, 2008, 20:15
  8. דובי, גם אני תוהה לגבי זה. אני משערת שיש הרבה יותר כאלה אצלכם בקנדה, לא?

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 10 בספטמבר, 2008, 20:19
  9. בסטריאוטיפ, פטריק סרוסי מנהל מסעדת סטייקים או חנות אלקטרוניקה בדרום סן פרנסיסקו.

    פורסם על-ידי ז'ורזט אשכנזי ‏| 10 בספטמבר, 2008, 20:40
  10. [...] רק ליתר ביטחון, למקרה שהתגובה שלי בבלוג של חולדאי לא "תאושר", הנה מה שכתבתי בתגובה לפוסט הזה של זיו תדהר, והמשך למה ששרון כתבה: [...]

    פורסם על-ידי Sabbath Monkeys » נחשלות בתל אביב ‏| 10 בספטמבר, 2008, 21:32
  11. שרון – כשמנהל מגיע לבלוג, הוא מאשר את כל התגובות בבת אחת. יכול להיות שהוא אישר את התגובות שלך, ואז את שלהם.
    ויכול להיות, מצד שני, שהוא אישר את התגובות שלך ואז כתב את שלהם.

    דובי – המעמד העליון בקרב יהודי מרוקו אימץ, לצד השמות הערביים, גם שמות צרפתיים. אבא שלי היה ויקטור, אחיו (אלו מהם שנולדו במרוקו) היו אלברט וארמנד. זה המקור לפטריק.

    פורסם על-ידי דרומי ‏| 10 בספטמבר, 2008, 22:17
  12. דרומי, זה נכון, אבל לא מסביר מדוע התגובה של יהונתן, שנשלחה לפניי אושרה לפרסום זמן רב לאחר זו שלי, כשבמפתיע, עלתה במקביל גם תגובה של "אגד" (וראה גם)

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 10 בספטמבר, 2008, 22:26
  13. וגם ראוי לציין ש"פטריק" הודה ששמו לקוח מספר של לימור נחמיאס.

    כמובן – כולנו יכולים להגיב תחת שמות בדויים, אבל בדרך כלל אנשים יעשו זאת תחת כינוי כלשהו (ע"ע דרומי) ולא ממציאים לעצמם שם מלא, אלא אם כן הם מתכוונים לתחזק זהות בדויה שלמה.

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 10 בספטמבר, 2008, 22:27
  14. נדב – איך נכתבו תגובות לשרון עוד לפני שהתגובה אושרה לפרסום?

    וגם, אני מודע למה שאתה מתאר, אבל אף פעם לא תפסתי את פטריק כשם צרפתי.

    פורסם על-ידי דובי קננגיסר ‏| 10 בספטמבר, 2008, 22:33
  15. דובי – לא אמרתי את זה (מפורשות, אניוויי)

    ציינתי רק שהתגובות שלי והמענה להן (מטעם אזרחים מודאגים, כן?) עלו בסינכרוניזציה מעוררת חשד, ושמשום מה, תגובות שנשלחו לפניי אושרו זמן רב אחרי אלה שלי.

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 10 בספטמבר, 2008, 22:34
  16. מה שבטוח פטריק סוויזי הזה בנוי לעבודות כאלה. לשונו מושחזת דיה ומהימנה ברפרנסים תרבותיים ועירוניים כאחד. ללא ספק בעתיד הוא יבנה את שמו כיועץ אסטרטגי של פוליטיקאי מהאופוזיציה.

    הבה נאחל לו הצלחה. טוב שיש מי שמוכן לשלם על הכישרון הלא מבוטל שלו.

    :mrgreen:

    פורסם על-ידי cry no litra ‏| 10 בספטמבר, 2008, 23:49
  17. אחחח פטריק פטריק. אין כמוך פטריק!

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 11 בספטמבר, 2008, 0:06
  18. אז עשיתי מחקר קטן. הוא לא מוחלט, אבל מעלה חשדות מסוימים.
    הלכתי וחיפשתי באתר של 144 (בתל אביב) את מי שהזדהה בשם מלא בשני הפוסטים על המגדלים. לא חושב שהאתר הזה מציג מי שיש לו רק סלולרי, או רק הוט, ואולי יש מקרים בהם מצאתי בן אדם בשם זהה, או אולי המגיב לא גר בתל אביב. ובכל זאת הסטטיסטיקה מעניינת:

    מגיבים נגד חולדאי:
    יהונתן קלינגר – נמצא
    שרון גפן – נמצאה
    נמרוד ברנע – נמצא
    אלון דוד – נמצא
    יהושע חנקין – לא נמצא

    מגיבים בעד חולדאי:
    דורית ועקנין (שהצהירה שהיא גרה בשכונת התקווה) – לא נמצאה
    פטריק סרוסי (שהצהיר שהוא גר בדרום) – לא נמצא
    רננה פרומקין – (מתוך תגובתה היא אמורה לגור בת"א) – לא נמצאה
    רונן בר – נמצא

    ובמאמר מוסגר, אחזור ואציין, שגם אם קיימים מגיבים בשכר, לטיעונים לגיטימיים צריך לענות בטיעונים נגדיים ולא בשלילת הדובר.

    פורסם על-ידי נויף ‏| 11 בספטמבר, 2008, 0:27
  19. נויף – פטריק סרוסי לעולם לא יימצא, מאחר שהוא עצמו הודה באחת התגובות כי שמו נלקח מספר של לימור נחמיאס.

    ראוי לציין שפרופיל הפייסבוק של אותו רונן בר מעיד על כך שהוא חברפייסבוק של אדם שוב ו"מעריץ" של ריפרש וחולדאי. לא שזה אומר משהו. אולי הוא אזרח מודאג.

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 11 בספטמבר, 2008, 0:40
  20. יהושע חנקין גם לא יימצא. גואל האדמות מעמק יזרעאל נפטר, אם אינני טועה, ב-1945. זה הכי כינוי שבעולם. רק שלהבדיל מ"דורית ועקנין", זה כינוי שגיגול פשוט יכול להראות שהוא כינוי – קרי, הוא לא מתיימר להיות זהות אמיתית. באותה מידה הוא יכול היה לכנות עצמו יוחנן קליגהולץ.
    לגבי טיעונים נגדיים, אני מסכים, אבל רק חלקית. אם דורית ועקנין משכונת התקווה טוענת שחייה בתל אביב תחת חולדאי הם נפלאים והיא לא מבינה מה רוצים ממנו, בזמן שאין דורית ועקנין משכונת התקווה וממילא חייה במרק הזה שאתם קוראים לו עיר לא יכולים להיות נפלאים, אין שום טעם להעלות טיעון נגדי. מספיק להצביע על זה שהדוברת אינה קיימת, ויש מקום להניח שמי שכותב את התגובות הללו מקבל שכר כדי לכתוב שלדורית ועקנין משכונת התקווה נורא כיף בתל אביב וחולדאי עושה לה רטוב, ולא מהלחות – ולכן ממילא הטענה הזו חסרת ערך.

    פורסם על-ידי נמרוד אבישר ‏| 11 בספטמבר, 2008, 0:53
  21. המקרה של רונן בר מעט יותר סבוך בעיני מכל השאר (ששתולים ללא צל של ספק) הוא קיים.
    רונן בר קיים גם כפרופיל בקפה (דה מארקר) ואני מניח שהוא פשוט מקורב לרפרש בדרך כלשהי (השערה שלי, מנהל/בעלים/עובד) :
    זה האתר שלו אגב (לטענתו) :
    http://www.clinicode.com/

    למעשה אני די בטוח שהוא זה שמייצר את רוב הרעש בבלוגיה, (שימו לב לסגנון הכתיבה המקוצר והחוזר על עצמו במילים אחרות)

    אבל נניח לזה לעת עתה..

    פורסם על-ידי אלון דוד ‏| 11 בספטמבר, 2008, 1:19
  22. מילא ההתחזות הפאתטית, אבל הם גם משקרים בלי בושה.

    למשל, הגברת דורית ועקנין טענה ששכונת התקווה "השתנתה לגמרי ב-10 השנים האחרונות". אכן נעשו שיפוצים נרחבים בשכונה, אבל הם נעשו בשנים 1996-7, לפני תקופת חולדאי. כל מה שנעשה בתקופת חולדאי הוא שיפוץ של שוק התקווה. מה שנקרא: "איך חרשנו"…

    ואגב, דורית ועקנין זו כנראה דאחקה פנימית של אנשי חולדאי/ריפרש, חיבור בין שמותיהם של דורה (קישיניבסקי) ו(עידו) קינן (ועקנין לשעבר. משתכנז!).

    פורסם על-ידי זוז'ה שוקיג אבוטבול ‏| 11 בספטמבר, 2008, 2:47
  23. התגובה שלי לא אושרה.

    כתבתי משהו בנוסח "רק לי נשמע כאילו פטריק סרוסי ודורית ועקנין הם טוקבקיסטים בשכר?". ונחשו מה – לא אושר. איזו הפתעה.

    פורסם על-ידי מרגוליס ‏| 11 בספטמבר, 2008, 8:32
  24. מפתיע!

    לי לא אישרו את זה, שברובו הוא אפילו די ענייני:

    (כן, אם כבר לטקבק שם אז גם לתעד את זה לדראון עולם בדיוק כדי שאוכל לעשות את זה)

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 11 בספטמבר, 2008, 8:41
  25. שרון, את פשוט לא מבינה את הגאונות של חולדאי. הרי כולנו יודעים שצמחיה צריכה דשן, ואם זבל אורגני נחשב לדשן, וזבל אורגני יכול להחשב כזוהמה, חולדאי פשוט מזרים זוהמה לכל מיני אזורים בתל אביב כדי שתהיה צמיחה! זה הכל במחשבה חיובית!

    פורסם על-ידי רועי ‏| 11 בספטמבר, 2008, 9:09
  26. גם התגובה שלי לא אושרה שם ובינתיים מאושרות עוד תגובות אחרות רבות.

    בגדול – זה מה שקורה בשכונה של הגב' ועקנין: http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=576576&sid=126
    ביום חמישי האחרון סימונה סולקה בכוח מדירה נטושה אליה היא פלשה וכל רכושה הוחרם. על הדירה הנטושה הוצבו שומרים של חברת שמירה פרטית.
    כרגע סימונה גרה עם כל ילדיה, כולל ילדה שלה בת 17 בהריון ונכד שלה בגיל גן, בגינה ציבורית על 2 ספסלים. מה העיריה עושה בנדון? שולחת עובדת סוציאלית שממלאה דו"ח ומתנצלת שזה כל מה שהיא יכולה לעשות.

    פורסם על-ידי איתן ‏| 11 בספטמבר, 2008, 11:06
  27. שרון שלום
    אנחנו שמחים שאת כה פעילה בבלוג של רון חולדאי. מן הסתם אנחנו רוצים לעודד שיח מכל הצורות והסוגים, כל עוד הוא אינו גולש לתחומים שאסורים על פי חוק.
    תגובתך בנושא "מגיבים בשכר" לא אושרה, מאחר והיא עשויה להטיל דיבה בכל אותם גולשים שמגיבים בזמנם החופשי ומרצונם שלהם, בלי לקבל שכר או תגמול. הערה כזאת מטילה דופי מיותר בכוונותיהם ובמניעיהם של אותם גולשים.
    על כן, תגובה זו לא אושרה. כפי שאת ראית, יתר תגובותייך והערותייך אושרו במלואם.

    נשמח כמובן אם תמשיכי להיות פעילה בבלוג
    בברכה,
    צוות הבלוג של תל אביב אחת.

    פורסם על-ידי תל אביב אחת ‏| 11 בספטמבר, 2008, 16:13
  28. תל אביב אחת: זה מתחיל להיות מעניין. בהנחה שאכן מדובר בתגובה רשמית מטעם אני תל אביב אחת, היא לא כללה הכחשה או אישור שחלק מהתגובות אינן של אנשים תמימים אלא של אנשי הקמפיין, אשר לא הזדהו בבירור ככאלו. האם אנשי תל אביב אחת מוכנים להכחיש (או לאשר) אם יש כאלו?

    פורסם על-ידי ערןב ‏| 11 בספטמבר, 2008, 17:40
  29. אוי איזה חרטא.

    פורסם על-ידי מרגוליס ‏| 11 בספטמבר, 2008, 17:44
  30. ערן/מרגוליס – המייל שצורף לתגובה היה של ריפרשינג.
    עם זאת ראוי לציין שהם השתמשו ב-TOR, אז לך תדע?

    אבל כן, חרטא. בעיקר כאמור לנוכח ההסברים מעוררי החשד בנוגע למקור שמו של פטריק סרוסי.

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 11 בספטמבר, 2008, 18:18
  31. שרון, לדעתי את עוד פעם מפספסת את גאוניותו של חולדאי.
    פטריק סרוסי השאיר לנו אתגר, שזה לקרוא את "צבוטותי" של לימור נחמיאס, ולצפות בסרט "מרס טורקי", לבדוק את התאימות בין הספר לתסריט הסרט, ואיפה שאין חפיפה, לחקור במציאות במקומות האמיתיים ולאסוף חלקים של כתב חידה, שעלול להציג את חולדאי באור שונה לגמרי ולגרום להתחיל לע…

    במחשבה שנייה… בואי נמשיך להתנגח בבלוג של תל אביב אחת, ונצביע לדב חנין (אלו מאתנו שגרים בתל אביב לפחות).

    פורסם על-ידי רועי ‏| 11 בספטמבר, 2008, 18:33
  32. [...] אני ממליץ לקרוא את הפוסט המצויין הזה של שרון שמנתחת את נושא המגיבים המשובטים של [...]

    פורסם על-ידי עוד בלוג תל-אביבי » איך חולדאי (לא ממש) מדבר באינטרנט ‏| 11 בספטמבר, 2008, 20:38
  33. משהו מעניין שגיליתי מחיפוש מינימלי –
    http://www.dex.co.il/view.php?u=42926

    שימי לב לאיזה בלוג הוא מפנה כבלוג שלו.

    פורסם על-ידי יונית ‏| 11 בספטמבר, 2008, 21:17
  34. תיקון טעות – הוא הגיב בבלוג של דורטהיימר. ועם זאת, אני חושדת שמדובר באותו אדם, מאחר ומצאתי אותו רק בדקס (החברה של דורטהיימר. לסרוסי יש עמוד די ריק שם…), והוא בן אותו גיל בדיוק. דורטהיימר, אגב, זה סיפור מרתק – חבר של אדם שוב ושותפו לשעבר להנהלת הקפה, ואיש שלפני זמן לא רב (ב-27 ביולי) כתב פוסט תחת הכותרת "בחירות לעירית תל אביב. האם אין לרון חולדאי אופציה?"
    הנה כאן:
    http://jonathan.dex.co.il/view.php?t=104888

    שמשפט הסיום שלו הוא: "ראש העיר, רון חולדאי, בגד באמוני.אני רוצה לבחור מישהו אחר, אבל משום מה אין אלטרנטיבה. מי רץ לראשות העיר?". פחות מחודשיים לאחר מכן, פתאום רון חולדאי הוא ראש עיר מצויין, ודב חנין רע רע רע. כששוקי שאל אותו מה השתנה מאז, הוא העדיף לא להשיב, אלא ללכת על הטקטיקה הרגילה של כשאין תשובה אז תוקפים לא לעניין.

    פורסם על-ידי יונית ‏| 11 בספטמבר, 2008, 21:42
  35. נראה לי שאתם ממש מגזימים פה עם נסיונות החשיפה של המגיבים בשכר. אני לא תומך לא בחולדאי ולא בחנין ולא אף אחד אחר. אני גם לא מכיר אישית לא את אדם שוב ולא את יונתן דורטהיימר. אבל יותר מכל נראה לי שאתם עוסקים כאן בנסיונות לחפש חתול שחור בתוך חדר אפל, במיוחד כאשר החתול לא בהכרח נמצא שם.

    בעיני הבחירות לא יוכרעו על חודו של מגיב בשכר בבלוג שנועד לקמפיין בחירות. בזמנו לרמן הביא את הסטטיסטיקה של אחוזי המצביעים. אם אני זוכר נכון, האחוז של האנשים שטרחו להגיע לקלפי הוא נמוך ביותר והדבר שלא נותן לגיטימציה לחולדאי כי רוב העיר לא בחרה בו, לא יתן לגיטימציה גם לחנין אם ייבחר (כי אם אותו אחוז מצביעים נמוך ישמר, אז אפשר יהיה לטעון גם כלפיו שרוב העיר לא בחרה בו). נראה לי שכל האנשים בבלוגוספירה כבר מסכימים איתכם (או שלא, אבל הדעות כבר נקבעו). עכשיו הגיע הזמן שתפעילו את הקסם שלכם על האנשים שלא יודעים מה זה אינטרנט ובלוגים.

    פורסם על-ידי BoR|S ‏| 11 בספטמבר, 2008, 22:58
  36. האמת היא שאני פה בגלל שמישהו שם הרגיז אותי כהוגן כשרמז שחובתך הציונית היא לגור בסלאמס ושכל תלונה או התנגדות מצדך כלפי העירייה היא לא פטריוטית.
    זו סתימת פיות מהזן הגרוע ביותר, זו רטוריקה שלטת מאז ימי נתניהו כשר אוצר – כל מי שדורש אגורה מקופת המדינה או במקרה זה, העירייה, מי שזקוק לעזרה, מי שמרוויח פחות מעשרת אלפים ש"ח בחודש, בקיצור, כל מי שמפריע לצמיחה וכלכלה חופשית הוא עלוקה אנטי ציונית. "צאו מהיגוארים…", צר לי, מי שיש לו יגואר, לא עובד בנמל חיפה ואיננו מתגורר בפלורנטין.

    פורסם על-ידי רונה ‏| 12 בספטמבר, 2008, 12:49
  37. עוד מבחן שיכול לחזק את מבחן 144.

    כי יש אנשים שרוצים כינוי – לגיטימי לא?

    אבל הנה מבחן "המגיב שנזכר לשאוג"

    - מישהו שאין לו היסטוריה בגוגל. (או שיש לו כרטיס מיותם באיזה אתר)
    - שיום אחד "נזכר" שהוא צריך להגיב בבלוג מסויים
    - והבלוג הזה "במקרה" קשור לבחירות

    אין ספק ש- את זה

    http://citydov.org/?p=427
    יהיה קצת יותר קשה לזייף

    פורסם על-ידי האזרח דרור ‏| 12 בספטמבר, 2008, 15:04
  38. רונה, את מגזימה לגמרי. שאנשים ירצו לחיות חיים נוחים, בשכונה טובה שנעים לגור בה?
    זה מוגזם, לא ריאלי, לא ציוני, לא פטריוטי ומנוגד לשכל הישר. מה זה הפינוק והבכיינות האלה?

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 12 בספטמבר, 2008, 15:50
  39. הם טוענים שהם צינזרו לך את התגובה כי לכתוב על מישהו שהוא מגיב בשכר זו הוצאת דיבה.
    אבל הם כאשר התלוננתי על שבילי האופניים באבן גבירול הם אישרו תגובה של אזרחית מודאגת שטענה ש"אנשים כמוך הם חארות" שזה כמובן מחמאה מעודנת בניגוד לקללה הבוטה שנקראת מגיב בשכר.

    פורסם על-ידי גיא ‏| 12 בספטמבר, 2008, 18:58
  40. [...] של רון חולדאי, החליט להגיב בשמו (אם זה באמת הוא; מרוב פטריק סרוסים ודורית ועקניניות קשה לדעת שם מי הוא מי) בדיון על מועמדותו של דב חנין, [...]

    פורסם על-ידי אתם יודעים מי עוד לא עמד בשירת התקווה? הנאצים : חדר 404 • הבלוג של עידו קינן ‏| 13 בספטמבר, 2008, 9:25
  41. גיא, היא לא קיללה אותך, היא קיללה את כל בני מינך החארות.

    פורסם על-ידי רועי ‏| 13 בספטמבר, 2008, 20:56
  42. יאוזה,
    שלושה ימים לא היה לי אינטרנט ועדיין הדיון משגשג.
    ועל זה אומר רק – יא.
    תמיד רציתי להיות סלב אינטרנט. עכשיו אני שווה ערך לסינדי מרגוליס, כריס קרוקר והזאתי, האובאמה-גירל.
    זהו, מה שנותר לי זה רק לשבת מתחת לעץ הבודהי ולנרוון.

    פורסם על-ידי פטריק סרוסי ‏| 15 בספטמבר, 2008, 23:30
  43. הייתי מאמינה לך, אלמלא הסטטיסטיקות של הבלוג היו מראות שהיית כאן גם אמש.

    פורסם על-ידי שרון גפן ‏| 15 בספטמבר, 2008, 23:37
  44. יכול להיות שלריפרש יש כמה IPים קבועים ופשוט אתמול דורית ועקנין ביקרה?

    פורסם על-ידי רועי ‏| 16 בספטמבר, 2008, 12:47
  45. [...] למה אני מדבר ברבים; אני, עלצתי כשראיתי איך חבריי לדעה מתקשרים ל-144 כדי לאתר פרטים על מגיבים ומפרסמים כתובות אייפי של טוקבקיסטים [...]

    פורסם על-ידי קול הדהוד מגפי הצדק | בלוגיקה ‏| 19 בספטמבר, 2008, 11:18
  46. [...] מעט עיוותים כאשר אנשים משתמשים באותה אנונימיות כדי לצור זהויות שקריות שמקדמות אג'נדה מסוימת או כאשר תגובות "מטעם" (שתולבקים) מפורסמות מבלי שאלו [...]

    פורסם על-ידי יהונתן קלינגר | הגיבור האלמוני ‏ :: Intellect or Insanity‏ ‏| 30 בספטמבר, 2008, 15:43
  47. [...] שלו ולענות אישית (ולא באמצעות "צוות תל-אביב אחת" או פטריק סרוסים למינהם) לתושבים שלו. להמשיך את "זירת הבלוג הזו" שמהווה [...]

    פורסם על-ידי יהונתן קלינגר | אפילוג: לא הפכנו דב לראש עיר ‏ :: Intellect or Insanity‏ ‏| 12 בנובמבר, 2008, 10:42

הגיבו


:mrgreen::|:twisted::arrow:8O:):?8):evil::D:idea::oops::P:roll:;):cry::o:lol::x:(:!::?:

תצוגה מקדימה:

פוסטים אחרונים

5. אנו מודים לך על פנייתך אלינו
29 ביולי, 2010
מאת שרון גפן
אוי לאוזניים! (או: אני נר)
23 ביולי, 2010
מאת שרון גפן
רונן חן – למה אתה מנסה להרוג אותי?
20 ביולי, 2010
מאת שרון גפן
איגוד האינטרנט הישראלי נגד אינטרנט (וגם נגד דמוקרטיה ושקיפות)
20 ביולי, 2010
מאת שרון גפן
אני ברשימה. איזה כיף! (ותודה להומלס שהביאוני הלום)
18 ביולי, 2010
מאת שרון גפן